top of page
Search
  • דנית גלר

כלים לעיצוב הבית

Updated: Apr 5, 2020

יש באפשרותנו לעמוד לרשותכם גם במרחב הפרטי שלכם. עיצוב שטיחי רצפה וקירות קרמיים מודפסים ישירות על גבי האריחים אותם בחרתם לרצף את ביתכם.


בנוסף ניתן לעצב כל רהיט או אביזר נוי בו חשקה נפשכם בחייטות אישית ומותאמת. כל חומר שתבחרו: עץ, ברזל, זכוכית, אבן, צבע... הוא חומר שאנו יודעים לעבוד איתו. נוכל לספק לכם שירותי עיצוב מגיבוש תפיסה ראשונית ועד לביצוע כולל עבודה עם תכניות אדריכליות ועם הדמיות צילומיות

״אלוהים נמצא בפרטים הקטנים...״ לפניכם הזדמנות לעצב את סביבת המחייה שלכם לפי טעמכם ובעזרת היכולות שלנו

דוגמאות נוספות והצעות שונות ניתן לראות באוסף המוצג כאן ולזכור כי השמים הם הגבול, וכי ניתן לייצר קשת רחבה מאד של אפשרויות, כשאתם שותפים בתהליך


במקרה הזה סדרה של דימויים צילומיים מעובדים במחשב בפוטושופ ומודפסים באופן תלת מימדי על גבי שכבות זכוכית, כשגם שכבת האור מודפסת בלבן, מה שיוצר אסתטיקה מעניינת בעלת עומק. טכניקה זו ניתן ליישם על גבי ריהוט כגון שולחנות ומדפים.


במבט מקרוב ניתן אולי להבין את הייחודיות של הדימוי והמוצר. זוהי עבודה שיצרתי לתערוכה שנושאה היה ״ביער״ וניסיתי להעביר את המורכבות שבכוח המשיכה של היער ובחשש ללכת לאיבוד בו. כמובן שבחירת דימויים קלילים יותר וסולם צבעוני אחר יכול לתת איזו תחושה שמעוניינים בה. היתרון שלנו הוא בזהות כמעט מוחלטת בין הסקיצה וההדמיות לבין המוצר הסופי. כך שהלקוח שולט לחלוטין במה שנייצר עבורו.

42 views0 comments
bottom of page