top of page
Search
  • דנית גלר

צאו בחוץ - הטבע כמקום השראה

Updated: Apr 6, 2020

בחרנו לחיות ולעבוד בחבל נוף קסום שמעשיר אותנו וטוען בנו כוחות ופליאה. הגליל רחוק מרוב המקומות בארץ ולבחירה הזו יש מחיר אותו אנו משלמים יום יום. יחד עם זאת ברור לנו כי מי שיזכה לעבוד איתנו יבין שגם אם המיקום הפיזי שלנו רחוק, השירות שנספק יהיה הדוק ואישי. הטבע והנופים הופכים אותנו לאנשים טובים יותר ובריאים יותר ואת זה אנחנו מביאים לשולחן התכנון ולאולם הייצור.


בהרים שסביבנו עונות השנה מדברות בפרחים, בעצים, בציפורים ובפרפרים. החוץ עבורנו הוא אוויר לנשימה ומזכיר לנו שאנו עוברי אורח על פני הכדור הזה ולא הכל בשליטתנו ויש לכבד ולאפשר את החיים שסביבנו ככל שניתן.

"רק יצאתי להליכה ולבסוף החלטתי להישאר עד השקיעה, כיוון שהיציאה החוצה, כך גיליתי, היא למעשה כניסה פנימה."

אנו מאמינים בזכות הקיום של כל היצורים. בלילות מבקרים חזירי בר, שוכלים, תנים ודרבנים. בימים צבים, חרקים, ציפורים וכמובן חיות המחמד הפרטיות שנמצאות כל הזמן בבית וסביבו



האהבה בין מינים שרודפים זה את זה גורמת לנו להאמין שגם אנחנו יכולים אחרת ומאמינים בכוחם של כלי עבודה לשנות מציאות. גם בבית המלאכה אנו מאמצים חתולים ללא בית. תכירו את וורדי - חתלתול שנמצא משוטט ברחוב בכאוכב לפני כשנה והיום הוא כבר חלק אינטגרלי מהצוות וחולש ביד רמה בעיקר על המטבח...


אז ממליצים על אורח חיים שמערב בתוכו הרבה מהטבע. פעילות גופנית, נשימה, התבוננות והקשבה. מהמקום הזה, המחובר לעצמנו, נדמה שקל יותר להתחבר גם לאחרים.

37 views0 comments
bottom of page